Land en taal
Menu
    PRODUCTEN
    BLADER DOOR BRONNEN
    PRODUCTEN
    BLADER DOOR BRONNEN

    Contactpersonen

    Deze tutorial beschrijft het gebruik van de KONE Flow Mobile App voor KONE Residential Flow.

    Contact us

    KONE Residential Flow

    U kan ons 24 uur per dag en zeven dagen per week bereiken. Voor niet-dringende servicevragen kan u onderstaand formulier invullen of een e-mail sturen naar het KONE Service Center.
    Email: customer.service.be@kone.com
    Tel.: +32 2 730 92 11
    Contact us

    KONE Elevator Call

    U kan ons 24 uur per dag en zeven dagen per week bereiken. Voor niet-dringende servicevragen kan u onderstaand formulier invullen of een e-mail sturen naar het KONE Service Center.

    Email: customer.service.be@kone.com
    Contact us

    KONE Flow Manager

    U kan ons 24 uur per dag en zeven dagen per week bereiken. Voor niet-dringende servicevragen kan u onderstaand formulier invullen of een e-mail sturen naar het KONE Service Center.
    Tel.: +32 2 730 92 11
    Contact us

    Mobiele Kone Flow-app

    U kan ons 24 uur per dag en zeven dagen per week bereiken. Voor niet-dringende servicevragen kan u onderstaand formulier invullen of een e-mail sturen naar het KONE Service Center.
    Contact us

    KONE Elevator Call met QR-code

    U kan ons 24 uur per dag en zeven dagen per week bereiken op +32 2 730 92 11. Voor niet-dringende servicevragen kan u onderstaand formulier invullen of een e-mail sturen naar het KONE Service Center.