Land en taal
Menu

    Aan de slag gaan

    • Voor gebruik van de KONE Flow app dient uw mobiele toestel te voldoen aan de minimale vereisten: Android toestellen moeten Android 5.x of een nieuwer systeem met Bluetooth 4.0 of hoger hebben. iOS-toestellen moeten iOS 10 of een nieuwer systeem hebben. De fabrikant van uw toestel kan u nauwkeurige informatie geven over de specificaties. Zie De mobiele app KONE Flow downloaden en installeren voor meer informatie.

    • Zorg ervoor dat u een account heeft aangemaakt in de KONE Flow app. Controleer of u de juiste inloggegevens heeft ingevoerd en of uw mobiele toetsel een internetverbinding heeft. U kan uw internetverbinding testen door een website te openen. Bent u uw wachtwoord vergeten, kijk dan bij Wachtwoord opnieuw instellen voor uitgebreide instructies. Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.

    • Controleer of uw mobiele toestel een internetverbinding heeft en of u alle vereiste informatie juist heeft ingevoerd. U kan uw internetverbinding testen door de browser van uw mobiele toestel te openen. Zorg ervoor dat het e-mailadres dat u heeft ingevoerd, nog niet geregistreerd is. Zie Aanmelden voor de KONE Flow-app voor uitgebreide instructies.

      Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.

    • Zorg dat uw mobiele toestel een internetverbinding heeft en dat u het juiste e-mailadres heeft ingevoerd. U kan uw internetverbinding testen door een website te openen in de browser van uw mobiele toestel. Het kan enige tijd duren voordat u de e-mail ontvangt. Ontvangt u echter geen e-mail met daarin een link om het wachtwoord opnieuw in te instellen, controleer dan ook de map met ongewenste e-mails of spam. Zie Wachtwoord opnieuw instellen voor uitgebreide instructies.

      Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.

    • Controleer goed of u uw activeringscode juist heeft ingevoerd.

      Zorg dat uw mobiele toestel een internetverbinding heeft. U kan uw internetverbinding testen door de browser van uw mobiele toestel te openen. Is de activeringscode juist ingevoerd en is uw toestel verbonden met internet, maar werkt de code nog steeds niet? Contacteer dan uw facility manager of toegangsbeheerder voor een nieuwe activeringscode.