Land en taal
Menu

    Aan de slag gaan

    • Voor gebruik van de KONE Flow-app dient uw mobiele apparaat te voldoen aan de minimale vereisten: Android-apparaten moeten Android 5.x of een nieuwer systeem met Bluetooth 4.0 of hoger hebben. iOS-apparaten moeten iOS 10 of een nieuwer systeem hebben. De fabrikant van uw apparaat kan u nauwkeurige informatie geven over de specificaties. Zie De mobiele app KONE Flow downloaden en installeren voor meer informatie.

    • Zorg ervoor dat u een account hebt aangemaakt in de KONE Flow-app. Controleer of u de juiste inloggegevens hebt ingevoerd en of uw mobiele apparaat een internetverbinding heeft. U kunt uw internetverbinding testen door een website te openen. Bent u uw wachtwoord vergeten, kijk dan bij Wachtwoord opnieuw instellen voor uitgebreide instructies. Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.

    • Controleer of uw mobiele apparaat een internetverbinding heeft en of u alle vereiste informatie juist hebt ingevoerd. U kunt uw internetverbinding testen door de browser van uw mobiele apparaat te openen. Zorg ervoor dat het e-mailadres dat u hebt ingevoerd, nog niet geregistreerd is. Zie Aanmelden voor de KONE Flow-app voor uitgebreide instructies.

      Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.

    • Zorg dat uw mobiele apparaat een internetverbinding heeft en dat u het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. U kunt uw internetverbinding testen door een website te openen in de browser van uw mobiele apparaat. Het kan enige tijd duren voordat u de e-mail ontvangt. Ontvangt u echter geen e-mail met daarin een koppeling waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen, controleer dan ook de map met ongewenste post voor uw e-mailadres. Zie Wachtwoord opnieuw instellen voor uitgebreide instructies.

      Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.

    • Controleer goed of u uw activeringscode juist hebt ingevoerd.

      Zorg dat uw mobiele apparaat een internetverbinding heeft. U kunt uw internetverbinding testen door de browser van uw mobiele apparaat te openen. Is de activeringscode juist ingevoerd en is uw apparaat verbonden met internet, maar werkt de code desondanks niet? Contacteer dan uw facility manager of toegangsbeheerder voor een nieuwe activeringscode.