Land en taal
Menu

    Deur openen

    • Zorg dat u uw sleutelhanger hebt geregistreerd en dat u toestemming hebt om de deur te openen. Zie Toegangsinstellingen beheren: digitale sleutels en sleutelhangers en Deuren openen met een sleutelhanger voor uitgebreide instructies.

      Hebt u een toegangsmachtiging, probeer uw sleutelhanger dan op een andere deur. Werkt deze, contacteer dan uw facility manager. Werkt deze niet, probeer dan een andere sleutelhanger. Als een andere sleutelhanger de deur kan openen, is de sleutelhanger die de deur niet kan openen mogelijk defect. Contacteer uw facility manager.

    • Zorg ervoor dat uw smartphone geregistreerd is als smartphonesleutel en dat de Bluetooth-functie ingeschakeld is. Zie Smartphonesleutels en sleutelhangers beheren voor uitgebreide instructies.

      Houd er rekening mee dat uw smartphone Bluetooth 4.0 of hoger moet ondersteunen. Neem contact op met de fabrikant van uw smartphone voor de specificaties van uw smartphone.

      Zorg ervoor dat uw smartphone zich in de buurt van de toegangslezer bevindt en dat u toestemming hebt om de deur te openen. Om mogelijke interferentie te voorkomen, haalt u uw smartphone uit uw broekzak of tas en houdt u uw smartphone uit de buurt van andere apparaten. Probeer het vervolgens opnieuw. Zie Deuren openen met smartphonesleutel voor uitgebreide instructies.

      Start uw smartphone opnieuw op als het probleem zich blijft voordoen.

      Blijft het probleem zich herhaaldelijk voordoen, contacteer dan uw facility manager.