Parlofoon gebruiken
-
Zorg ervoor dat uw mobiele toestel toegang heeft tot internet en dat de functie PARLOFOON is ingeschakeld. U kan uw internetverbinding testen door een website te openen met de browser op uw mobiele toestel. Zie Video-oproep van de parlofoon ontvangen in de KONE Flow app en Parlofoonoproepen via de KONE Flow app inschakelen of uitschakelen voor uitgebreide instructies.
Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.
-
Controleer of uw telefoon normale telefoonoproepen tot stand kan brengen of aannemen. Zo niet, contacteer dan uw operator om er zeker van te zijn dat er geen onderbreking in de dienstverlening of een accountprobleem is. U kan ook de handleiding van uw mobiele toestel controleren om er zeker van te zijn dat instellingen zoals de Vliegtuigmodus of het doorschakelen van oproepen goed zijn ingesteld om oproepen te kunnen aannemen.
Blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager om te vragen wat de status van de parlofoon op uw locatie is.
-
Controleer of uw mobiele toestel een internetverbinding heeft. U kan uw internetverbinding testen met de browser van uw mobiele toestel. Voor uitgebreide instructies, zie Deuren openen tijdens een parlofoonoproep.
Werkt de internetverbinding van uw mobiele toestel naar behoren, maar blijft het probleem zich voordoen, contacteer dan uw facility manager.