Land en taal
Menu
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow

    Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten

    Zorg ervoor dat uw smartphone een internetverbinding heeft en dat u een correct e-mailadres hebt ingevuld. U kunt de internetverbinding testen door een website te openen in de browser van uw smartphone. Het kan eventjes duren voordat u de e-mail ontvangt. Ontvangt u echter geen e-mail met de link om uw wachtwoord te resetten, kijk dan ook in uw map met ongewenste e-mailberichten. Zie voor uitgebreide instructies KONE Flow-wachtwoord resetten.

    Neem contact op met uw beheerder als het probleem zich blijft voordoen.

    Vond u dit nuttig?
    Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een uitstekende beoordeling achter te laten. We stellen uw zaken zeer op prijs.
    Geef uw waardevolle suggesties voor verbeteren van het artikel
    255 Resterende teken(s).