Land en taal
Menu
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow

    Ik kan de lift niet oproepen

    Zorg dat uw smartphone een internetverbinding heeft en dat de lift die u probeert op te roepen, toegevoegd is als favoriete lift. U kunt de internetverbinding testen door een website te openen in de browser van uw smartphone.

    Om misbruik te voorkomen is het aantal herhaalde liftoproepen beperkt. Overschrijdt u de limiet, probeer het dan na een paar minuten opnieuw.

    Heeft uw gebouw twee of meer liften achter dezelfde toegangsdeur en komt altijd de verkeerde lift naar u toe of mislukt de liftoproep systematisch, neem dan contact op met uw beheerder. De beheerder kan ervoor zorgen dat de juiste lift naar u toe zal komen.

    Lees Lift oproepen met KONE Flow voor uitgebreide informatie.

    Neem contact op met uw beheerder als het probleem zich blijft voordoen.

    Vond u dit nuttig?
    Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een uitstekende beoordeling achter te laten. We stellen uw zaken zeer op prijs.
    Geef uw waardevolle suggesties voor verbeteren van het artikel
    255 Resterende teken(s).