Land en taal
Menu
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow

    Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een parlofoongesprek

    Controleer of uw smartphone een internetverbinding heeft. U kunt de internetverbinding testen in de browser van uw smartphone. Zie Deuren voor bezoekers openen tijdens een parlofoongesprek voor uitgebreide instructies.

    Werkt de internetverbinding goed op uw smartphone maar blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met uw beheerder.

    • i
      Opmerking: Vergrendelde iOS-apparaten vereisen extra stappen om het KONE Flow-videogesprek te openen. Zie Deuren voor bezoekers openen tijdens een parlofoongesprek voor meer informatie.
    • i
      Opmerking: Als u tijdens een audio-oproep moeite heeft de deur te openen, kunt u de oproep beëindigen en de deur openen door binnen 1 minuut terug te bellen naar het parlofoonnummer.
    Vond u dit nuttig?
    Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een uitstekende beoordeling achter te laten. We stellen uw zaken zeer op prijs.
    Geef uw waardevolle suggesties voor verbeteren van het artikel
    255 Resterende teken(s).