Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Zorg ervoor dat uw smartphone geregistreerd is als smartphonesleutel en dat de Bluetooth-functie ingeschakeld is. Zie Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren voor uitgebreide instructies.
- Houd er rekening mee dat uw smartphone Bluetooth 4.0 of hoger moet ondersteunen. Neem contact op met de fabrikant van uw smartphone voor de specificaties van uw smartphone.
- Zorg ervoor dat uw smartphone zich in de buurt van de toegangslezer bevindt en dat u toestemming hebt om de deur te openen. Om mogelijke interferentie te voorkomen, haalt u uw smartphone uit uw broekzak of tas en houdt u uw smartphone uit de buurt van andere toestellen. Probeer het vervolgens opnieuw. Zie Deuren openen met smartphonesleutel voor uitgebreide instructies.
- Start uw smartphone opnieuw op als het probleem zich blijft voordoen.
- Neem contact op met uw beheerder als het probleem zich blijft voordoen na herhaalde pogingen.
- Bij sommige Android-smartphones moeten de locatie-instellingen ingeschakeld zijn om deuren te kunnen openen. Zie Android-instellingen optimaliseren voor meer informatie over het inschakelen van locatie-instellingen.
- Sommige Huawei-smartphones (met besturingssysteemversie 7.0 of ouder) kunnen problemen ondervinden met Bluetooth-toegang. Het is bijvoorbeeld bekend dat het probleem zich voordoet bij volgende modellen: Honor 7 [PLK-L01] en P8 Lite.
- Sommige OnePlus-smartphones (met Android-versie 11) kunnen problemen ondervinden met Bluetooth-toegang. Het is bijvoorbeeld bekend dat het probleem zich voordoet bij volgende modellen: OnePlus 7 en 8.
-
iOpmerking: Bij sommige smartphones kan een laag batterijniveau de mogelijkheid tot het openen van de deur beperken. De gebruiker kan de smartphonespecifieke batterijoptimalisatie niet altijd aanpassen.