Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
Tijdens de registratie is uw naam automatisch als naamplaatje toegevoegd aan de intercom (indien toegestaan door uw beheerder). U kan uw naamplaatje voor de intercom en de telefoonnummers die bij de contactnaam horen, beheren voor video- en audio-oproepen vanaf de intercom.
Intercomnaamplaatjes toevoegen (intercomoproep activeren)
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Intercom.
-
3.Tik op NIEUW NAAMPLAATJE MAKEN....
-
4.Voer een naam voor het naamplaatje in.
Deze naam wordt weergegeven op de intercom. -
5.Selecteer ontvangers van video-oproepen met de knoppen Video-ontvanger toevoegen....
Selecteer een gebruiker uit de lijst om video-oproepen vanaf de intercom te ontvangen. -
6.U kan ook op Audio-ontvanger toevoegen... tikken als u alleen audio-oproepen vanaf de intercom wilt ontvangen.
Vul de landcode, het telefoonnummer en de naam van de contactpersoon in om alleen audio-oproepen vanaf de intercom te ontvangen. -
iOpmerking: De toegangscode voor het openen van de deur tijdens een audio-oproep is standaard 00*.
-
7.Als u zowel video-oproepen als audio-oproepen hebt ingeschakeld, kan u Alleen als video-oproep niet beschikbaar is aanvinken.
Als er niet binnen 10 seconden een videogesprek tot stand kan worden gebracht, bijvoorbeeld vanwege problemen met de internetverbinding, schakelt het systeem in plaats daarvan over naar een audio-oproep naar uw telefoon. -
8.Tik op Klaar.
Naamplaatjes van de intercom verwijderen
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Intercom.
-
3.Tik op het naamplaatje dat u wilt verwijderen.
-
4.Tik op Naamplaatje verwijderen.
-
5.Bevestig het verwijderen.
Ontvangers toevoegen aan een bestaand naamplaatje
Aan één naamplaatje kunnen meerdere ontvangers gekoppeld zijn om video-oproepen vanaf de intercom te ontvangen.
-
iOpmerking: Als u meerdere ontvangers aan hetzelfde naamplaatje koppelt, belt de intercom tegelijk naar alle gekoppelde ontvangers. De eerste die opneemt, brengt het gesprek tot stand.
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Intercom.
-
3.Selecteer ontvangers van video-oproepen met de knoppen Video-ontvanger toevoegen...
Selecteer een gebruiker uit de lijst om video-oproepen vanaf de intercom te ontvangen. -
4.U kan ook op Audio-ontvanger toevoegen... tikken als u alleen audio-oproepen vanaf de intercom wilt ontvangen.
Vul de landcode, het telefoonnummer en de naam van een contactpersoon in om alleen audio-oproepen vanaf de intercom te ontvangen. -
iOpmerking: De toegangscode voor het openen van de deur tijdens een audio-oproep is standaard 00*.
-
5.Als u zowel video-oproepen als audio-oproepen hebt ingeschakeld, kan u Alleen als video-oproep niet beschikbaar is aanvinken.
Als er niet binnen 10 seconden een videogesprek tot stand kan worden gebracht, bijvoorbeeld vanwege problemen met de internetverbinding, schakelt het systeem in plaats daarvan over naar een audio-oproep naar uw telefoon. -
6.Tik op Klaar.