Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Lift oproepen met KONE Flow
U kan de lift oproepen om een vooraf gedefinieerde route af te leggen of handmatig verdiepingen instellen met de KONE Flow Mobile app.
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Selecteer op het startscherm van KONE Flow met de scrollwieltjes de route die u door de lift wilt laten afleggen en tik op Lift oproepen.
U kan ook een vooraf bepaalde route gebruiken. -
iOpmerking: Zijn er meerdere liften, selecteer dan eerst de lift die u wilt oproepen. U kan selecteren welke liften op het startscherm worden weergegeven door uw favoriete liften te selecteren.
KONE Flow laat met de status van de oproep zien welke lift u ophaalt. -
3.Als u een vooraf gedefinieerde route wilt bewerken, houdt u de route ingedrukt.
Selecteer de vertrek- en bestemmingsverdiepingen met de scrollwieltjes en tik op Bevestigen.
De liftoproepfunctie in- of uitschakelen voor specifieke liften
U kan kiezen welke liften worden weergegeven op het startscherm van KONE Flow als de locatie over meerdere liften beschikt.
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op het Account-pictogram links bovenaan in KONE Flow.
-
3.Selecteer onder LOCATIES de locatie die u wilt wijzigen.
-
4.Tik onder LIFTINSTELLINGEN op Favoriete liften.
-
5.Vink het selectievakje aan voor de liften die u wilt weergeven op het startscherm van KONE Flow en verwijder het vinkje uit het selectievakje voor de liften die u wilt verbergen.
-
i
Opmerking: U moet minimaal één lift selecteren.