Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Locaties beheren
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op het Account-pictogram links bovenaan in KONE Flow.
-
3.Tik onder LOCATIES op de locatie die u wilt wijzigen.
De volgende instellingen worden weergegeven (afhankelijk van de functies die voor u beschikbaar zijn):- Contactgegevens van de faciliteit
- Instellen thuisverdieping - de verdieping van uw woning die wordt gebruikt voor automatische liftoproepen
Zie De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen voor meer informatie. - Favoriete liften - de liften die u in KONE Flow wilt gebruiken
Zie Lift oproepen met KONE Flow voor meer informatie. - Lift oproepen wanneer ik het gebouw binnenkom - schakel automatische liftoproepen wanneer u het gebouw betreedt in of uit
Zie Automatische liftoproepen inschakelen voor uzelf of bezoekers voor meer informatie. - Automatische liftoproep voor bezoekers (intercom) - schakel automatische liftoproepen wanneer u een deur opent voor een bezoeker in of uit
Zie Automatische liftoproepen inschakelen voor uzelf of bezoekers voor meer informatie - Amazon Alexa-instellingen - u kan een Alexatoestel om de lift mee op te roepen instellen, aanpassen of verwijderen
Zie Lift oproepen met Amazon Alexa voor meer informatie. - Foto's van gemiste bezoekers opslaan - stel in of er wel of niet automatisch foto's van gemiste bezoekers moeten worden gemaakt
Zie Intercomfoto's maken en beheren voor meer informatie.
-
iOpmerking: Automatische foto's van gemiste bezoekers zijn niet beschikbaar voor Apple-gebruikers (niet ondersteund door iOS).