Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
De toegang van gebruikers beheren
Hoofdgebruikers en subgebruikers met beheerdersrechten kunnen gebruikers van KONE Residential Flow toevoegen en verwijderen die toegang hebben tot hun faciliteiten.
Gebruikers toevoegen
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Gebruikers.
-
3.Tik op Een gebruiker toevoegen... in de faciliteit waaraan u de nieuwe gebruiker wilt toevoegen.
-
4.Vul de naam van de gebruiker in en bepaal toegangsrechten voor de deuren van de locatie.
-
iOpmerking: Gebruikers met beheerdersrechten krijgen altijd toegang tot alle deuren.
-
5.
Bepaal met behulp van de bijbehorende keuzeschakelaars over welke functies de gebruiker beschikking heeft:
- KONE Flow - toegang tot de locatie met de KONE Flow-app.
- Sleutelhanger - activeer een sleutelhanger voor de gebruiker.
- Toegangscode - creëer een tijdelijke toegangscode voor de gebruiker om deze toegang te geven tot intercoms en toegangsunits met toetsenblokken.
De maximale duur van een toegangscode is 14 dagen.
-
6.
Bepaal met de bijbehorende selectievakjes de rechten van een gebruiker voor KONE Flow:
- E-mailadres
- Naam van gebruiker op het naamplaatje van de intercom (als er een intercom is)
- Beheerdersrechten voor de faciliteit
-
7.Tik op VERSTUREN om een uitnodigingsmail naar de nieuwe gebruiker te sturen.
Onder de gebruiker wordt Uitnodiging verlopen weergegeven als de uitnodigingsmail verlopen is. -
8.Als de uitnodigingsmail verlopen is, verstuurt u de uitnodigingsmail opnieuw:
-
a)Tik op de gebruiker.
-
b)Tik op VERSTUREN om de e-mail opnieuw te versturen.
Gebruikers verwijderen
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Gebruikers.
-
3.Tik op de gebruiker die u wilt verwijderen.
-
4.Tik op Gebruiker verwijderen.