Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
Dit onderwerp is bedoeld voor gebruikers die niet in het appartement of de faciliteit wonen waarvan ze eigenaar zijn en er ook geen gebruik van maken. U kan bijvoorbeeld een huisbaas zijn die elders woont, maar toch nog steeds de hoofdgebruiker van KONE Residential Flow zijn voor de bewoners die in uw appartement wonen.
De registratie voltooit de configuratie van KONE Residential Flow.
-
1.Open de uitnodigingsmail.
Uw KONE Residential Flow-beheerder heeft u een uitnodigingsmail gestuurd. Zoek naar 'KONE Flow' wanneer u uw e-mail controleert en kijk ook in uw map met ongewenste e-mails. Neem contact op met uw beheerder als u de uitnodigingsmail niet kan vinden. -
iOpmerking: Bent u een bestaande KONE Flow gebruiker, dan wordt de faciliteit automatisch aan uw account toegevoegd. U kan dan het configureren van uw account overslaan en doorgaan met het instellen van toegangsrechten.
-
2.Open de activeringslink in de uitnodigingsmail en stel op de internetpagina een wachtwoord in voor uw account.
-
3.Lees het privacydocument en de algemene voorwaarden. Vink het selectievakje aan om ze te accepteren.
-
4.Open KONE Flow.
-
5.Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
-
6.U kan eventueel uw sleutelhanger registreren door de naam van de sleutelhanger en het serienummer te typen.
U kan ook de QR-code scannen die op de sleutelhanger gedrukt is.
Aan het einde van de configuratiewizard worden de functies weergegeven die zijn ingesteld. -
7.Tik op AAN DE SLAG.
U bent klaar om KONE Residential Flow te gebruiken. -
8.Wilt u alleen subgebruikers toevoegen en de app niet zelf gebruiken voor toegang en video-oproepen via de intercom, dan kan u toegangsrechten en intercomoproepen verwijderen via Gebruikers en intercom -> NAAMPLAATJE.
-
9.Tik op Gebruikers.
Op de pagina Gebruikers kan u de accounts van uw huurders beheren. -
10.Geef uw huurder beheerdersrechten, waaronder alle rechten voor het beheren van deuren en de intercom.
Zie De toegang van een gebruiker beheren voor meer informatie. -
iOpmerking: Als hoofdgebruiker bent u verantwoordelijk voor het beheer van personen en hun toegang tot uw faciliteiten.
-
iOpmerking: De beheerder heeft de rechten om uw toestemmingen te beheren. Als de beheerder uw profiel verwijdert, worden alle door u aangemaakte gebruikers en bezoekers ook verwijderd.