Land en taal
Menu
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow

    Deuren voor bezoekers openen tijdens een intercomgesprek

    Met KONE Flow kan u de deur openen voor uw bezoekers wanneer ze u bellen via de intercom. Als de functie Automatische liftoproep voor bezoekers (intercom) ingeschakeld is, roept het systeem ook automatisch de lift op om uw bezoekers naar de verdieping van uw appartement te brengen.

    De procedure verschilt afhankelijk van of het intercomgesprek een video- of audiogesprek is.

    Deur openen tijdens videogesprek

    Deur openen tijdens videogesprek (vergrendeld iOS-toestel)

    Kone open door for visitors during intercom call
    • 1.
      Veeg over het scherm om het intercomgesprek aan te nemen.
    • 2.
      Tik op KONE Flow om het KONE Flow videogesprek te openen.
    • 3.
      Voer indien nodig uw persoonlijke toegangscode, Touch ID of Face ID in om het toestel te ontgrendelen.
    • 4.
      Tik op Openen om de deur te openen.
    • 5.
      Druk op Oproep beëindigen om het gesprek te beëindigen.

    Deur openen tijdens audiogesprek

    • 1.
      Neem de intercomoproep aan als een normaal telefoongesprek.
    • 2.
      Voer 00* in met het numeriek toetsenbord van uw telefoon om de deur te openen.
      • i
        Opmerking: 00* is de standaardcode.
    • 3.
      U kan ook het gesprek beëindigen en binnen 1 minuut terugbellen naar hetzelfde intercomnummer om de deur te openen.
    Vond u dit nuttig?
    Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een uitstekende beoordeling achter te laten. We stellen uw zaken zeer op prijs.
    Geef uw waardevolle suggesties voor verbeteren van het artikel
    255 Resterende teken(s).