Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Deuren voor bezoekers openen tijdens een intercomgesprek
Met KONE Flow kan u de deur openen voor uw bezoekers wanneer ze u bellen via de intercom. Als de functie Automatische liftoproep voor bezoekers (intercom) ingeschakeld is, roept het systeem ook automatisch de lift op om uw bezoekers naar de verdieping van uw appartement te brengen.
De procedure verschilt afhankelijk van of het intercomgesprek een video- of audiogesprek is.
Deur openen tijdens videogesprek
-
1.Neem de intercomoproep aan in KONE Flow.
Zie Video-oproep van de intercom ontvangen voor meer informatie. -
2.Tik op Openen om de deur te openen.
Deur openen tijdens videogesprek (vergrendeld iOS-toestel)
-
1.Veeg over het scherm om het intercomgesprek aan te nemen.
-
2.Tik op KONE Flow om het KONE Flow videogesprek te openen.
-
3.Voer indien nodig uw persoonlijke toegangscode, Touch ID of Face ID in om het toestel te ontgrendelen.
-
4.Tik op Openen om de deur te openen.
-
5.Druk op Oproep beëindigen om het gesprek te beëindigen.
Deur openen tijdens audiogesprek
-
1.Neem de intercomoproep aan als een normaal telefoongesprek.
-
2.Voer 00* in met het numeriek toetsenbord van uw telefoon om de deur te openen.
-
iOpmerking: 00* is de standaardcode.
-
3.U kan ook het gesprek beëindigen en binnen 1 minuut terugbellen naar hetzelfde intercomnummer om de deur te openen.