Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Deuren openen met sleutelhanger
Voor deze procedure: Activeer uw sleutelhanger. Zie Smartphonesleutels en sleutelhangers beheren voor meer informatie.
-
1.Houd uw sleutelhanger dicht bij de toegangslezer op de deur.
Het groene lampje op de lezer gaat aan. -
2.Open de deur.
Deuren openen niet
Wordt u de toegang geweigerd, probeer het dan opnieuw. Wordt u herhaaldelijk de toegang geweigerd, controleer dan in KONE Flow of uw smartphonesleutel correct is geactiveerd en of u toegangsrechten voor de deur hebt. Gebruikt u KONE Flow niet of helpt het controleren in KONE Flow niet, neem dan contact op met uw beheerder.
-
iOpmerking: Houd uw mechanische sleutel altijd bij u als reserve. KONE Flow is geen vervanging van uw mechanische sleutel.
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Gebruikers.
-
3.Vind uw eigen account, die wordt aangegeven met 'Ik'.
-
4.Kijk in het gedeelte TOEGANG of u toegangsrechten voor de deur heeft.
-
5.Kijk in het gedeelte FUNCTIES -> SLEUTELHANGERS of het juiste serienummer van uw sleutelhanger wordt weergegeven.
Is dit niet het geval, registreer dan het serienummer van uw sleutelhanger.
Zie Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren voor meer informatie. -
iOpmerking: Standaard roept het systeem automatisch een lift op naar de verdieping van uw woning wanneer u de deur opent met een sleutelhanger. Zie De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen voor meer informatie over hoe u de verdieping van uw woning wijzigt voor automatische liftoproepen.
Zie Automatische liftoproepen inschakelen voor uzelf of bezoekers voor meer informatie over hoe u automatische liftoproepen in- of uitschakelt. Gebruikt u KONE Flow niet, neem dan contact op met uw hoofdgebruiker of beheerder om automatische liftoproepen in of uit te schakelen voor de sleutelhanger.