Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Deuren openen met smartphonesleutel
Deuren openen door een toegangslezer aan te raken
U kan deuren openen door met uw hand op de toegangslezer te drukken.
-
1.Zorg dat uw smartphone een geldige smartphonesleutel heeft.
-
2.Zorg dat Bluetooth op uw smartphone ingeschakeld is.
-
iOpmerking: Als u Bluetooth uitschakelt, wordt uw smartphonesleutel uitgeschakeld. Nadat Bluetooth weer ingeschakeld wordt, moet op sommige smartphones de KONE Flow app een paar seconden worden geopend om de smartphonesleutel opnieuw in te schakelen.
-
3.Zorg ervoor dat u uw smartphone bij u hebt, bijvoorbeeld in uw broekzak.
-
4.Druk met uw hand stevig op de toegangslezer totdat u een geluid hoort.
U kan de automatische liftoproep wanneer u een deur opent met een smartphonesleutel in- of uitschakelen. Raadpleeg Automatische liftoproepen inschakelen voor uzelf of bezoekers voor meer informatie.
Deuren openen met de KONE Flow app
-
1.Zorg dat Bluetooth op uw smartphone ingeschakeld is.
-
2.Zorg ervoor dat u zich binnen het Bluetooth-bereik van de toegangslezer van de deur bevindt.
-
3.Open KONE Flow.
-
4.Tik op de KONE Flow pagina op de naam van de desbetreffende deur om deze te openen.
-
iOpmerking: Om op de functie om deuren te openen door te kunnen tikken, moet uw beheerder specifiek bepaalde deuren hebben toegevoegd om te openen met de functie. Worden er geen deuren vermeld op de KONE Flow pagina, bespreek dan met uw beheerder of er deuren kunnen worden toegevoegd.
Deuren openen niet
Wordt u de toegang geweigerd, controleer dan of uw smartphonesleutel correct is geactiveerd en of u toegangsrechten heeft voor de deur.
-
iOpmerking: Houd uw mechanische sleutel altijd bij u als reserve. KONE Flow is geen vervanging van uw mechanische sleutel.
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Gebruikers of Sleutels.
-
3.Tik op uw eigen account, dat wordt aangegeven met 'Ik'.
-
4.Kijk in het gedeelte TOEGANG of u toegangsrechten voor de deur heeft.
-
5.Kijk in het gedeelte FUNCTIES of de smartphonesleutel ingeschakeld is.
Zie Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren voor meer informatie over hoe u uw smartphone registreert als smartphonesleutel.