Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Overzicht van de KONE Residential Flow site

-
1.Gebruikersrollen:
-
ABeheerder - voegt hoofdgebruikers en beheerde gebruikers toe met KONE Flow Manager en beheert KONE Residential Flow (doorgaans de facilitymanager van het gebouw)
-
BHoofdgebruiker - voegt subgebruikers en bezoekers toe met KONE Flow, woont in een appartement, gebruikt KONE Residential Flow
-
CSubgebruiker - woont in een appartement, gebruikt KONE Residential Flow met KONE Flow, een sleutelhanger of een telefoon met enkel audio en kan subgebruikers of bezoekers toevoegen als de hoofdgebruiker beheerdersrechten heeft toegekend
-
DBezoeker - gebruikt KONE Residential Flow met een tijdelijke toegangscode als deze door de hoofdgebruiker of subgebruiker met beheerdersrechten aan het systeem is toegevoegd
-
EBeheerde gebruiker - gebruikt KONE Residential Flow met KONE Flow of sleutelhangers als deze door de beheerder aan het systeem zijn toegevoegd
-
2.Intercom met toegangslezer
-
3.Toegangslezer
Na activering met een smartphonesleutel of sleutelhanger opent een toegangslezer de deur. -
4.Smartphonesleutel
De KONE Flow app werkt als een smartphonesleutel om deuren te openen. -
5.Sleutelhanger
Een elektronische sleutel die geautoriseerd is om deuren te openen. -
6.Video-oproep
Wanneer een bezoeker op een contactnaam op de parlofoon drukt, brengt de parlofoon een video-oproep naar de gebruiker tot stand. Hiervoor moet de gebruiker beschikken over de KONE Flow app. -
7.Audio-oproep
Wanneer een bezoeker op een contactnaam op de intercom drukt, brengt de intercom een audio-oproep tot stand als de gebruiker niet beschikt over de KONE Flow app. -
8.Faciliteit
Een faciliteit is een zone van een locatie, zoals een appartement, penthouse, sauna, fietsenberging of elke andere plaats waarvoor toegang en machtigingen moeten worden beheerd. -
9.Automatische liftoproep
De lift kan automatisch gebruikers ophalen als ze de hoofddeur openen met een smartphonesleutel, sleutelhanger of toegangscode, of bezoekers wanneer de hoofddeur tijdens een videogesprek vanaf de intercom voor hen wordt geopend.