Land en taal
Menu
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
    Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow

    Overzicht van de KONE Residential Flow-locatie

    Kone online help center overview
    • 1.
      Gebruikersrollen:
      • A
        Beheerder - voegt hoofdgebruikers en beheerde gebruikers toe met KONE Flow Manager, beheert KONE Residential Flow (doorgaans de facilitymanager van het gebouw)
      • B
        Hoofdgebruiker - voegt subgebruikers en bezoekers toe met KONE Flow, woont in een appartement, gebruikt KONE Residential Flow
      • C
        Subgebruiker - woont in een appartement, gebruikt KONE Residential Flow met KONE Flow, een sleutelhanger of een telefoon met enkel audio en kan subgebruikers of bezoekers toevoegen als de hoofdgebruiker beheerdersrechten heeft toegekend
      • D
        Bezoeker - gebruikt KONE Residential Flow met een tijdelijke toegangscode als deze door de hoofdgebruiker of subgebruiker met beheerdersrechten aan het systeem is toegevoegd
      • E
        Beheerde gebruiker - gebruikt KONE Residential Flow met KONE Flow of sleutelhangers als deze door de beheerder aan het systeem zijn toegevoegd
    • 2.
      Intercomeenheid met toegangslezer
    • 3.
      Toegangslezer
      Na activering met een smartphonesleutel of sleutelhanger opent een toegangslezer de deur.
    • 4.
      Smartphonesleutel
      De KONE Flow-app werkt als een smartphonesleutel om deuren te openen.
    • 5.
      Sleutelhanger
      Een elektronische sleutel die geautoriseerd is om deuren te openen.
    • 6.
      Video-oproep
      Wanneer een bezoeker op een contactnaam op de parlofoon drukt, brengt de parlofoon een video-oproep naar de gebruiker tot stand. Hiervoor moet de gebruiker beschikken over de KONE Flow-app.
    • 7.
      Audio-oproep
      Wanneer een bezoeker op een contactnaam op de intercom drukt, brengt de intercom een audio-oproep tot stand als de gebruiker niet beschikt over de KONE Flow-app.
    • 8.
      Faciliteit
      Een faciliteit is een zone van een locatie, zoals een appartement, penthouse, sauna, fietsenberging of elke andere plaats waarvoor toegang en machtigingen moeten worden beheerd.
    • 9.
      Automatische liftoproep
      De lift kan automatisch gebruikers ophalen als ze de hoofddeur openen met een smartphonesleutel, sleutelhanger of toegangscode, of bezoekers wanneer de hoofddeur tijdens een videogesprek vanaf de intercom voor hen wordt geopend.
    Vond u dit nuttig?
    Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een uitstekende beoordeling achter te laten. We stellen uw zaken zeer op prijs.
    Geef uw waardevolle suggesties voor verbeteren van het artikel
    255 Resterende teken(s).