Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
Gebruikt u de smartphoneapp KONE Flow niet, dan kan u toch gebruikmaken van KONE Residential Flow. U kan een sleutelhanger gebruiken om de deuren van het gebouw te openen en u kan intercomoproepen aannemen met uw telefoon. U kan zelfs op afstand de hoofddeur openen voor uw bezoekers.
Uw sleutelhanger activeren en uw naam en telefoonnummer toevoegen aan de intercom

-
1.Neem contact op met uw beheerder.
-
2.Vraag de beheerder om een sleutelhanger voor u te activeren.
U hebt sleutelhangers ontvangen bij de startset. -
3.Vraag de beheerder om uw naam en telefoonnummer toe te voegen aan de intercom.
Dit maakt audio-oproepen mogelijk vanaf de intercom naar uw telefoon. -
4.Test de geactiveerde sleutelhanger.
Probeer de hoofddeur van het gebouw te openen.
Deuren openen met sleutelhanger

Voor meer informatie over het openen van deuren met een sleutelhanger, zie Deuren openen met sleutelhanger.
Audio-oproepen van de intercom ontvangen en de hoofddeur openen voor bezoekers

Voor meer informatie over het ontvangen van audio-oproepen vanaf de intercom, zie Audio-oproep van de intercom ontvangen.
Voor meer informatie over het openen van de hoofddeur voor uw bezoekers, zie Deur openen voor bezoekers tijdens een intercomgesprek.