Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Traject voor de gebruikers
KONE Residential Flow is een Advanced People Flow Solution, bedoeld om het leven van huiseigenaars en huurders te vergemakkelijken. Dankzij mobiele en cloudtechnologieën kunnen ze verbinding maken met deuren, liften, informatiekanalen en de intercom van een gebouw via KONE Flow, een eenvoudig te gebruiken smartphoneapp. Daarnaast kunnen deuren worden geopend met RFID-sleutelhangers en natuurlijk met de gebruikelijke sleutels van het gebouw zelf.
KONE Residential Flow startset

U heeft de KONE Residential Flow startset met sleutelhangers ontvangen. De sleutelhangers in de startset zijn nog niet geactiveerd. Gelieve de sleutelhangers voor gebruik te activeren..
U kan hier meer informatie over KONE Residential Flow lezen.
U kan hier meer informatie over KONE Residential Flow lezen.
Aan de slag gaan (beheerder)

-
1.Log in bij KONE Flow Manager.
-
2.Maak hoofdgebruikers aan.
-
3.Maak beheerde gebruikers aan (optioneel).
-
4.Verstuur uitnodigingsmails.
-
5.Registreer gebruikers die geen KONE Flow gebruiken.
-
6.Beheer wijzigingen waar nodig.
Aan de slag gaan (hoofdgebruikers)

-
1.Installeer KONE Flow op uw smartphone.
-
2.Meld u aan met behulp van de uitnodigingsmail die u van uw gebouwbeheerder ontvangen heeft en registreer uzelf.
-
iOpmerking: Woont u niet in het appartement (verhuurders), verwijder dan de toegangsrechten die u niet gebruikt (Gebruikers en intercom).
-
3.Maak subgebruikers aan (Gebruikers).
-
4.Geef sleutelhangers aan subgebruikers die er een nodig hebben.
-
iOpmerking: Sleutelhangers moeten voor gebruik worden geactiveerd.
-
5.
Aan de slag gaan (subgebruikers)

-
1.Installeer KONE Flow op uw smartphone.
-
2.Meld u aan met behulp van de uitnodigingsmail die u van uw hoofdgebruiker of subgebruiker met beheerdersrechten hebt ontvangen en registreer uzelf.
-
3.Vraag een sleutelhanger aan uw hoofdgebruiker als u er één nodig heeft.
Activeer de sleutelhanger tijdens uw registratie. -
iOpmerking: U kan KONE Residential Flow ook gebruiken zonder de KONE Flow smartphoneapp. Zie KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken voor meer informatie.
-
4.
KONE Residential Flow gebruiken

-
1.Open deuren met uw smartphone.
-
2.Open deuren met uw sleutelhanger.
-
3.Roep de lift op met uw smartphone.
-
4.Ontvang met uw smartphone video-oproepen vanaf de intercom.
-
5.