Land en taal
Menu

    Deuren voor bezoekers openen tijdens een parlofoongesprek

    Met KONE Flow kan u de deur openen voor uw bezoekers wanneer ze u bellen via de parlofoon. Als de functie Automatische liftoproep voor bezoekers (parlofoon) ingeschakeld is, roept het systeem ook automatisch de lift op om uw bezoekers naar de verdieping van uw appartement te brengen.

    De procedure verschilt afhankelijk van of het parlofoongesprek een video- of audiogesprek is.

    Deur openen tijdens videogesprek

    1. Neem de parlofoonoproep aan in KONE Flow.
      Zie Video-oproep van de intercom ontvangen voor meer informatie.
    2. Tik op Openen om de deur te openen.

    Deur openen tijdens videogesprek (vergrendeld iOS toestel)

    img_iphone_lock_screen_video_combo
    1. Veeg over het scherm om het parlofoongesprek aan te nemen.
    2. Tik op KONE Flow om het KONE Flow-videogesprek te openen.
    3. Voer indien nodig uw persoonlijke toegangscode, Touch ID of Face ID in om het toestel te ontgrendelen.
    4. Tik op Openen om de deur te openen.
    5. Druk op Oproep beëindigen om het gesprek te beëindigen.

    Deur openen tijdens audiogesprek

    1. Neem de parlofoonoproep aan als een normaal telefoongesprek.
    2. Voer 00* in met het numeriek klavier van uw telefoon om de deur te openen.
      Opmerking: 00* is de standaardcode.
    3. U kan ook het gesprek beëindigen en binnen 1 minuut terugbellen naar hetzelfde parlofoonnummer om de deur te openen.