Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
Voordat u een smartphonesleutel of sleutelhanger kan gebruiken, moet u deze in het systeem hebben geregistreerd.
Zie Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen voor meer informatie.
-
iOpmerking: Houd uw mechanische sleutel altijd bij u als reserve. KONE Flow is geen vervanging van uw mechanische sleutel.
Smartphonesleutels toevoegen of verwijderen
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Gebruikers.
-
3.Tik op uw eigen account, die wordt aangegeven met 'Ik'.
-
4.Zet de keuzeschakelaar voor Smartphonesleutel aan of uit.
Sleutelhangers toevoegen of verwijderen
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Gebruikers.
-
3.Tik op de gebruiker voor wie u sleutelhangers wilt toevoegen of verwijderen.
-
4.Tik op Sleutelhanger activeren... om een sleutelhanger toe te voegen.
-
5.Vul een naam en het serienummer van de sleutelhanger in.
U kan ook de QR-code scannen die op de sleutelhanger gedrukt is. -
6.Tik op Activeren.
-
7.Tik op Verwijderen om een sleutelhanger te verwijderen voor gebruik.
U kan verwijderde sleutelhangers bijvoorbeeld toewijzen aan andere gebruikers die u heeft gemaakt.
Toegangscodes toevoegen of verwijderen
-
1.Open KONE Flow.
-
2.Tik op Gebruikers.
-
3.Tik op de gebruiker voor wie u een toegangscode wilt toevoegen of verwijderen.
-
4.Zet de keuzeschakelaar voor Toegangscode aan of uit.
-
5.Stel de begin- en einddatum in voor de geldigheid van de toegangscode.
-
iOpmerking: De maximale geldigheidsduur voor toegangscodes is 14 dagen.
-
6.Tik op Opslaan.
-
iOpmerking: De toegangscode wordt gegenereerd nadat u op Opslaan hebt getikt.
-
7.Tik nogmaals op de gebruiker om de toegangscode te zien.
De toegangscode wordt weergegeven. -
8.Deel de toegangscode door op Delen te tikken.
-
9.Zet de keuzeschakelaar voor Toegangscode uit om de toegangscode te verwijderen.
-
iOpmerking: De toegangscode verloopt automatisch op de ingestelde einddatum. Om toegangscodes te blijven gebruiken, moet u een nieuwe genereren.