Mobiele KONE Flow-app voor Residential Flow
- Voorpagina
-
Artikelen met uitleg
- Beknopte handleidingen
- + Inleiding
-
+ Aan de slag gaan
- De mobiele KONE Flow-app downloaden en installeren
- Aanmelden voor KONE Flow
- Registreren als hoofdgebruiker
- Registreren als hoofdgebruiker die niet in het gebouw woont en geen gebruik maakt van het gebouw
- Registreren als subgebruiker
- Uitnodigingsmail
- KONE Residential Flow zonder smartphone gebruiken
- Locatie wijzigen
- + Deuren openen
- + Liftbesturing
- + Intercom gebruiken
- + Toegangsrechten beheren
-
+ Instellingen beheren
- Android-instellingen optimaliseren
- Mijn account beheren
- Locaties beheren
- Smartphonesleutels, sleutelhangers en toegangscodes beheren
- De verdieping van uw woning voor automatische liftoproepen wijzigen
- Nieuwe smartphone registreren of oude smartphone vervangen
- Intercomoproepen en naamplaatjes activeren en beheren
- Intercominstellingen beheren
- KONE Flow-wachtwoord resetten
-
Veelgestelde vragen
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Ik heb problemen met het installeren van de KONE Flow-app op mijn smartphone. Wat moet ik doen?
- Ik kan me niet aanmelden bij de KONE Flow-app
- Ik kan niet inloggen op de KONE Flow-app
- Ik kan mijn wachtwoord voor de KONE Flow-app-account niet resetten
- De link in mijn uitnodigingsmail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een sleutelhanger
- Ik heb problemen met het openen van de deur met een smartphonesleutel
- Ik kan de lift niet oproepen
- Ik heb problemen met het ontvangen van video-oproepen van de intercom in de KONE Flow-app
- Ik heb problemen met het ontvangen van een audio-oproep vanaf de intercom
- Ik heb problemen met het openen van de deur tijdens een intercomgesprek
- Mijn toegangsrechten zijn gewijzigd. Waarom?
- Hoe kan ik mijn sleutelinstellingen en bijbehorende toegangsrechten wijzigen?
- Hoe maak ik smartphonesleutels voor andere mensen in hetzelfde huishouden?
- Ik verwacht bezoek. Hoe geef ik hem/haar toegangsrechten?
- Ik heb een nieuwe smartphone. Hoe zet ik mijn account over naar mijn nieuwe smartphone?
- Ik ben een foutmelding of fout tegengekomen. Wat moet ik doen?
- Ik verhuur mijn appartement, wat moet ik doen?
- Moet de KONE Flow-app geopend zijn om meldingen zoals binnenkomende intercomoproepen te ontvangen?
- Wat betekent het om een hoofdgebruiker te zijn?
- Wat is het verschil tussen een hoofdgebruiker, een subgebruiker met beheerdersrechten en een subgebruiker zonder beheerdersrechten?
-
+ Veelgestelde vragen over Residential Flow
- Downloads en materialen
Gebruikers
KONE Residential Flow kent de volgende gebruikerstypen:
- Hoofdgebruikers
Standaard zijn de hoofdgebruikers de eigenaren van de faciliteiten van de locatie. Meestal woont de hoofdgebruiker in de faciliteit. De hoofdgebruiker kan ook een verhuurder zijn die de faciliteit verhuurt en ergens anders woont. Hoofdgebruikers zijn gemachtigd om de toegangsrechten en intercomfuncties voor de subgebruikers van hun faciliteiten te beheren. Hoofdgebruikers beheren de toegang van hun eigen subgebruikers en bezoekers met de KONE Flow Mobile app. Hoofdgebruikers kunnen meer subgebruikers aan hun faciliteiten toevoegen. - Subgebruikers
Subgebruikers wonen in of gebruiken de faciliteiten van de locatie, maar zijn er geen eigenaar van. Subgebruikers zijn bijvoorbeeld de gezinsleden van een hoofdgebruiker of huurders die faciliteiten huren. Subgebruikers hebben continu toegang tot hun faciliteiten. Subgebruikers kunnen meer subgebruikers aan hun faciliteiten toevoegen als ze beheerdersrechten hebben. - Bezoekers
Bezoekers zijn personen die tijdelijk toegang tot faciliteiten nodig hebben. Bezoekers kunnen bijvoorbeeld incidentele onderhoudstechniekers, schoonmaakbedrijven of regelmatig bezoekende vrienden of familieleden van de hoofdgebruiker zijn. Bezoekers gebruiken tijdelijke toegangscodes om toegang te krijgen tot de faciliteiten. - Beheerde gebruikers
Beheerde gebruikers zijn personen die tijdelijk toegang tot de locatie nodig hebben. Beheerde gebruikers kunnen bijvoorbeeld incidentele onderhoudstechniekers of schoonmaakbedrijven zijn.